فرمت فايل: .ppt (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد اسلاید : 15 اسلاید متن نمونه : فصل 12 كانال توزيع و مديريت پشتيباني (Logistics) اصول بازاريابي كانالهاي توزيع يك مجموعه از سازمانهاي وابسته به يكديگر ) واسطه ها ( درگير فرايند در دسترس ساختن يك محصول يا خدمت براي استفاده يا مصرف. تصميمات كانال نتيجه(اثر) ديگرتصميمات بازاريابي در بر گيرنده الزامات بلند مدت نقش واسطه ها كارايي بيشتر در مفيد ساختن دسترسي به بازارهاي هدف فراهم كردن واسطه ها تماسها تجربه ها .
دو سوته کن تحویل بگیر واسطه ,اصول ,اصول بازاریابی ,پاورپوینت اصول ,دانلود پاورپوینت منبع
درباره این سایت